szerda

Verset vegyetek!

(Ennek a bejegyzésnek nincs köze Veronhoz. Ez egy nagyon is 21. századi bejelentés.)
Csúnyán belekeveredtem a "Van képünk segíteni" nevű civil szerveződménybe, amely vaterás, online árverést rendez november 1. és 14. között az iszonyú vörösiszapömlés áldozatainak javára. Rengeteg művész ajánlotta fel festményét, fotóját, köztük Majsai Rita barátnőm is.

Az ő Túlélő című fotójáról készült nyomaton szerepelni fog egy vers is, amit én írtam, és amit kézzel cirkalmazok rá. Így lesz ez a kép egy megismételhetetlen, egyszeri tárgy.
Mellékelem a fotót és a verset. És megkérlek, hogy válassz és vegyél Te is egyet az aukcióra felajánlott munkák közül. Sokféle lesz, és többségükben megfizethetőek. Részletek itt és a Facebookon.
Köszönöm.

Túlélő

6 megjegyzés:

Marianna von Birken írta...

Szervusz Pikszi!

Nyitottam egy blogot Cacoethes Scribendi címmel, ahol a weben futó egyedi történetek ismertetőit szándékozom egy csokorba fogni. (Egyedi történetek alatt azt értem, hogy fanfictionök nem kerülnek kifüggesztésre.)

Mit szólnál, ha a Fekete Zongora ajánlóját is feltenném?

Látogass el, ha időd és kedved engedi, és várom mihamarabbi válaszodat!

A blogom elérhetősége:

http://c-scribendi.blogspot.com

Üdvözlettel,
von Birken

Pikszi írta...

Megnéztem a blogot, igen tetszetős.
(Bár nem lesz könnyű megjegyezni a nevét. :)) Remek ötlet, hogy veszed a fáradságot, és összegyűjtöd ezeket.

És hát persze, nagyon köszönöm, hogy szerepelhetek a szövegek között.

Marianna von Birken írta...

Én is köszönöm a gyors válaszodat, már ki is tettem az ismertetőt. Nézd meg, megfelelő-e?

boros1124 írta...

Nemes cselekedet, meg kell hagyni. Meglepő, hogy milyen sok ember összefog a károsultakért. Ki így, ki úgy. Minden elismerésem nektek.
Ahogyan te a művészetekért én a természetért rajongok, viszont egy filozófiai kérdést feltennék, ha nem bánod, mert ez számomra fontos kérdés is egyben, hiszen lehet, hogy apróságokat kéne tenni ebben az ügyben is.
A világot ki fogja megmenteni? http://konyv-konyvek.hu/book_images/67a/999638867a.jpg

1sx írta...

Azt gondolom, a kérdésfelvetés rossz. Miért kellene megmenteni? (De lehet, hogy egy jobb grafikus is sokat segíthetne itt.)

1sx írta...

Nemzetközi rajongótábor.