csütörtök

Az év magyar science fiction és fantasynovellái - mit keresek én ott?

Egy olyan könyv már biztosan lesz idén, amiben olvashattok valamit tőlem, ez pedig Az év magyar science fiction és fantasynovellái 2018 (ősz, Gabo).
A pályázatról (ahol álnéven indultam, mert féltem, hogy rútul beégek) és a kötetbe kerülő novellákról itt olvashattok bővebben.

Aki van olyan kedves, és rendszeresen követi, miket írok, annak nem hinném, hogy meglepetés volna, hogy ezúttal nem krimit írtam. Egyrészt az első megjelent regényem, az IDA ÉS AZ ARANYGYAPJÚ is egy ifjúsági fantasy volt, a Scribdre pedig évek óta rakosgatom a sci-fi vagy fantasy műfajú novellákat, konkrétan az alábbiakat, amelyek immár egyben is letölthetők,* Deák Gábor gyors és kedves segítségének hála:
MOBI
EPUB
PDF

A tartalom (nem ebben a sorrendben):
LAMANTIN POPKLASSZIKUS - urban fantasy / Odüsszeia-parafrázis
ÉG VELED, MAMA - alternatív történelmi krimi
HÁROM HALÁL - sci-fi

No meg elolvasható még a kelet-európai szuperhősös forgatókönyvem is, ami annak idején első helyezést ért el a Budapest Film vígjátékpályázatán:

Jó olvasást!

* Szerkesztők segítségét, akárcsak a korábban közzétett novellagyűjtemény esetében, sajnos most sem tudtam igénybe venni, ami egyáltalán nem jelenti azt, hogy az ő munkájukra ne lenne szükség. De mivel ez a gyűjtemény ingyenes tartalom, remélhetőleg megbocsátjátok a szövegekben biztosan föllelhető kisebb-nagyobb hibákat.


Nincsenek megjegyzések: